چای سبز کیسه ای تیما
نوشته شده توسط : حسینی

درمان افسردگی با چای سبز کیسه ای تیما

 

اگر به دنبال دمنوشی بسیار دلچسب هستید چای سبز کیسه ای تیما گزینه ی مناسبی خواهد بود زیرا امروزه  چای سبز کیسه ای تیما با دربرگرفتن گیاه کاسیا، چای اولونگ، گیاه زیره، گیاه زعفران و به لیمو توانسته به صورت  تی بگ های شرکت تیما طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نماید. دمنوش چای سبز جزء بهترین دمنوش های لاغری بوده که فروشگاه دمنوش لاغری برشمرده است.
چای سبز کیسه ای تیما

شرکت تولیدی دمنوش تیما با همکاری این سایت از طریق نمایندگی مجاز خود فروشگاه دمنوش لاغری فروش چای سبز  کیسه ای تیما را در سراسر کشور  و اکثر نقاط جهان مهیا ساخته است. شرکت تیما برای بهتر شدن طعم و مزه ی چای سبز، دلچسب شدن این دمنوش لاغری و همچنین ارتقاء دادن کیفیت محتویات کیسه های تی بگ چای سبز اقدام به افزودن گیاهی کاسیا، چای اولونگ، گیاه زیره، گیاه زعفران و به لیمو به چای سبز نموده است که این ترکیبات همگی سبب بالا رفتن کیفیت این محصول تولیدی شرکت  تیما شده اند.

چای سبز کیسه ای تیما

بهترین دمنوش برای لاغر شدن

در عصر حاضر افراد بسیار زیادی هستند که به دلایلی مانند بی تحرکی، عادات بد غذا خوردن، استفاده از فست فودها و … دچار اضافه وزن هایی مفرد شده اند که همیشه ورزش های سنگین، خرید وسایل ورزشی گران قیمت، شکم بندهای لاغری متنوع و … را مورد کاربرد خود قرار می دهند اما شرکت تیما برای اینگونه افراد راحت ترین و ارزان ترین روش را پیش رو قرار داده و استفاده از دمنوش چای سبز کیسه ای تیما را پیشنهاد می دهد. زیرا این محصول به دلیل ترکیبات فوق العاده ای که داشته عملکردی شبیه به چای سفید، چای ترش و قهوه سبز خواهد داشت و در سوختن چربی ها و جلوگیری از ساخت چربی های مجدد در بدن تاثیر به سزایی را از خود نشان می دهد. تنها کافی است تا افرادی که از اضافه وزن خود رنج می برند به دستوالعمل درج شده بر روی پاکت چای سبز تیما مراجعه کرده و قبل از وعده های غذایی خود در طول روز لیوانی از چای سبز تیما را مصرف نمایند. برای رسیدن به نتیجه ی مطلوبی از استفاده ی دمنوش های لاغری تیما خصوصا چای سبز تیما بهتر است روزانه ۳ الی ۵ لیوان دمنوش میل شود. بهترین ویژگی که استفاده از چای سبز تیما برای لاغر شدن در بر گرفته  این است که زعفران موجود در چای ضعف عمومی بدن را از بین برده و زیره ی درون چای سبز کیسه ای تیما نفخ شکم را رفع می نماید.

 

منبع :

 

http://slimmingtea24.com/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7/





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: